Sep 16, 2009

3hari 2malam

14/9 pkul 10 pagi aku telah pergi ke batu pahat yang perjalanannye mengambil mase lbih kurg satu jam setengah @ 125km/j.tujuan utama aku g BP nie sbab nk jumpe membe baik aku yang dh lame terpisah(lame xlame la dlam 5bulan cmtuh,kire cm jejak kasih aa ney haha).lagipun bosan gak asyik terperap kt Jb nie..bukn ade ape pn.maksiat je lebih.isk3.hehe.sejurus sampai di The Summit batu pahat,aku dan beliau,karim(bukan nama sebenar),faiq(nama sebenar) berpelukan dan bersalaman.soalan pertama yg beliau "puase x?" dan kejadian seterusnya xperlulah diceritakan.hehe so si faiq nie pn bwaklah aku g jlan2 sekitar bndar BP nie.bndar die xbesa,kecik jee tp boleh laa jugk drpd SP.ps2 ktorg g umah cik jikko dan kemudian burn dan asrul menyusul.petang tu pulak g lpak kt 'ampang'..tmpat nie sbnrye dlam BP uh jugk tp ak xtwu npe bdak2 situ pgil stu ampang.haha


'Ampang' Taman Perdana,Batu Pahat
mereka diatas adalah suspek yang ponteng puase(kecuali aku n jikko).hehe lepak2 kt ampang neyy smpaila da nk dekat time berbuka.aku pn balik umh faiq,merasai nikmat berbuka puase bg orang yg berpuase n then klua balik g semayang terawikh(niatnye memang nk g smyang trwikh tp xsmpat sampai pulak).hehe malam uh lepak2 dataran BP pusing2 balik tido. esoknye pulak g BP mall.xde ape sgt pn kt sny..cm village mall sungai petani je..tp boleh laa jugak kn drpd xde.hehe.g jumpe ng membe2 lame sme2 skolh dlu wt baik sme2 g surau sme2,teringat kenangan jd budak baik kt skolah dlu..haishh lepak2 smpai berbuka g berbuka kt restoran ape tah aku pn lupe n then g dataran BP tgok budak2 baru nk blja bawak moto terkial2 agkat tayar depan dgan muke yg amat bngge sekali konon die sorang boleh bwak moto 1tayar.haha lepak2 smpai pkul 2 cmtuh da ngtok gle aku xleh hndle tros blek umh tido.budak2 neyy g CC membanting tulang men counter strike. n then esoknye pagi2 aku da chow sbb dgan memikekan blom study lg final da dkat..niat memang nk stay lg tp xpela..lain time ade..akhir kata,BP bes la jugak..hehe

*thx weyy,korang mmang terbaik

7 cacian:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haisshhh. i memang suka lahh bab lepak-lepak nii.
;pp

Anonymous said...

okay, kali ni kau tak da masalah kan time lepak2
haha; syabas :D
aku nak pegi lah ampang tuu, mana tau
ade CASTLE. ilopshisha. hahaaha

FS said...

haha siut je ryn ;D
i do miss summit batu pahat , zaman2 aku outing dr form one , baru nk blaja melepak time tu dan skrg mjd xtvt utama kan rda kan ;p

azmy shafiq said...

haha klu ak pose nescaye xde mslah menimpe hehe ehh ade2..ak lupe nk story..ade mlam uh ps blek stadium ak hmpir dilnggr..da nk jtuh da pn,tp nie azmi hayden aa adq brdiq nicky hayden(xmen aa rossi) mne bole jatoh mto maa HAHAH

azmy shafiq said...

ryn ,castle ape ?ak wi-fi sket..xplain plishh

Zetty Nabila said...

Castle tu restaurant lah. Kau buat buat tatahu pula wonderpet. Haha

Zetty Nabila said...

Eh jap. Lg satu. Memandai je kau eh tak main la Rossi konon. Hayden tercicir jauh da bang. Tgk siapa on top skrg. Ahaha