Oct 25, 2009

diam xyah cakap pape!

dlam pkol 10malam td aku g lepak mamak bwah rumah aku nie dengan bangga menyarung jersi Man U..wlupun rata2 manusia kt mamak tuh pakai jersi liverpool cap ayam(yelaa klu jersi ori ade tulis carlsberg,tu yg diorg xpkai tuh kot haha).so aku pn dduk la bersama 3org lg rakan yg lpas game nie nk nangis dh aku kne bahan ng mereka.haha tp xpe,semngat man u tetap dihati biar kalah ng burnley n seri ngn sunderland pn.adat permainan.xkn nk mnang jee slalu.xbole laa kn.



huh berat untuk aku cakap,memang berat aku nk akui tp liverpool main memang cantik malam nie.wlupun sekrang berada di tngga ke 8 liga,tahniah "the kop"..see ya in old trafford ;)

6 cacian:

FataMorgana said...

wuteva d result is man U da best!

Anonymous said...

hahahahaha.


pergi jalan lah kauu man u!
dah nama devils. hahahaha.

aku salute benayoun ah malam tu.
anak sedara zohan tu siot.
kop, tak memberi masalah lah okeee.
hahahahahahahaha. die MU die!

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

wehhh. aku pun agak terkejut lah kenapa man u kalah. siot ryn.

Azira Hafiza said...

sial la weh aku bet Man U mng ngn kwn aku. siot ja aku kena bambu kaw2 ngn diorang! damn yawww. hahaha :DD

azmy shafiq said...

hey rkan2
football is all bout politics u knoe
byangkn la smpi bile liverpool nk tnggung malu dduk no 8 kt EPL?
mybe rafa benitez da g slow talk ng alex ferguson..alex ferguson nie baik orgnye..soo pham2 laa..

Nadrah Ahmad said...

mana ada kau follow aku haha
GI FOLLOW AKU CEPATTTT haha