Oct 19, 2009

lesen memandu




semlam hari ahad.bngun pagi2 mandi gsok gigi dgan muke yg amat mengantuk aku stat enjin moto ke institiut memandu bunga raya yg jaraknye xjauh la sgt dri rumah aku..dengan 1 niat,menduduki kelas KPP untuk mengambil lesen dan menjadi pemandu yang sah di jalanraya..



9 cacian:

dylakamil said...

HAHA akhirnya ingin mengambil lesen dan berdiri setaraf dengan fatin syuhada ;p *dalam byk2 nama, nama dia jgk yg aku nk tulis. hehe

azmy shafiq said...

fs dh ade lesen ke?haha

Nor atau Nad said...

huhu..kpp cluz..bosn yg amt!!!

Anonymous said...

efes dah ada la ngok.
ni kau, natt, un yang tengah berlumba
sapa dapat dulu. hahaha

berapa kau dapat test theory ha ha?

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

ehhh. ryn. jangan lupa aku. tapi confirm aku kalah. lesen L pun aku tak amek lagi kat tempat tu. haha. aku nak kepuk sampai habis foundation.

azmy shafiq said...

test kmpter ak dpt 47/50 jee laa..haha

azmy shafiq said...

crrection
45/50 hehe
ak jwab 11mnit 54saat je tw
calon terpntas haha

Anonymous said...

huk oloh.

aku 10minit, 49/50

ada bran ka bai?

azmy shafiq said...

huk alooh ak mlas nk dpt tnggi2..
same jee pn bkn klu dpt tnggi2 kerajaan bg pnghrgaan.haha