Dec 23, 2009

christmas is for christ

hari khamis 24.12.09 esok krismas.kepada rakan2 yang beragama kristian gua nak ucapkan selamat menyambut krismas.hari ni jugak gua akan cuti mid sem sampai 02.01.10.tiket2 untuk ke kampung halaman kebanyakkannya sudah habis dijual dan ramai rakan2 seangkatan gua terpaksa pulang ke kampung halaman masing2 awal sehari sebelum tarikh yang dijadualkan.
makcik jual tiket bas Persada sampai tak cukup tangan nak jual tiket bas
gua terpaksa membantu beliau melayan pelanggan.takpe naik cuti gua ambik upah.gua tak berkira sangat

SELAMAT BERCUTI DAN SELAMAT BERSTADI UNTUK TEST 1 NAIK CUTI
**CHEERS**
p/s;gua juga digemparkan dengan berita tergempar.ELAUN DA MASUK RM500.HADIAH KRISMAS DARI KPTM.HEHE

10 cacian:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

hensem lah kau kat kaunter tuu. Kalau hari2 duduk situ confirm bertambah hensem dooohhh.

Nadrah Ahmad said...

aku elaun SERIBU bebbbb

FS said...

serius ka dh masuk ? x pa2 , sem 3 baru aku nk guna duit elaun sem 2 :P

muka kau sesuai kat situ , cuti , mintak kerja sana

azmy shafiq said...

aku elaun rm1200 la wehh
dpat rm500 dlu..nk kecah ape ?

DOLCEshasha said...

hahaha. xsgka org keja kauntr tuh kaw.
len kali sng nk srh drg blik tket kt kaw..
(:

N@biL said...

hahaha..azmi ko memang sesuai keje kt situ..aq x pasan pown tuh ko..aq ingat memang org kaunter..hahah

azmy shafiq said...

haha ak nie mngamalkn prnsip 1mlaysia
ak tlong jee mkcik kt kaunter uh kjap.dia bz agknya time tuh

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

my...... aku bunuh ko... follow aku cpt.. hehe, .... pahala ko tlg mak cik jual tiket..

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

thx lot2.. hehehehe, aduhh, bowink dowh cuti.. weh aku da follo ko, ko xfollow aku g

azmy shafiq said...

ak da folow kw pa'an
tp aku pnya xdak gmbar