May 27, 2010

Terima Kasih Ibu

Ok gua tahu ni bukan Lacoste leather Black yang macam gua impikan.But still,ni salah satu kasut idaman gua beb.hihi.Ibu gua memang tk pernah berkira.Ni pun gua segan2 je kasik thu sama dia duit gaji gua dah habis dan kasut Asics yang gua lenjan buat pergi kelas mahupn main futsal tu da uzur.Hati seorang ibu beb,mana sanggup tengok anak pakai kasut buruk buruk.HEHE.again,Thanks ibu. ♥♥♥

10 cacian:

FS said...

ceh ceh, tang tang dah dapat barang baru semua dok jadi sweet :DD

azmy shafiq said...

HEHE mesti laa.sblm2 ni pn mak akw mmg sweet pn.cuma kali ni sweet lebih sikit.HEHE

dylakamil said...

haha kenapa tak beli asics tugak weh?

tp yg ni pun tantik! HEHE :D

azmy shafiq said...

Tula pasal Dylaa.aku nk beli ASICS gk sbnaye.tpi kt mall aku g tdi tkde butik asics.ni je yg ade.syang.btw,thanks :D

DOLCEshasha said...

betui fs , bila dpt brg ja shweet abes . hehhss . if tak dapat , guling2 majok !

azmy shafiq said...

HAHA shaa.diam sudah.ang ni macam taw2 jaa

beruang said...

new balance dri mak.
kepada anak-new belen(harap2 jgn la..)

azmy shafiq said...

HAHAHAHAHA babii ang bear.lucah ang ni HAHA

wongcheng said...

Ni pun gua segan2 je kasik thu sama dia GUIT gaji gua dah habis dan kasut Asics yang gua lenjan buat pergi kelas mahupn main futsal tu da uzur. GUITTTTTTTTTTT ;D

azmy shafiq said...

HAHA LANCAO LA KAW ACENK.SLMAT KAW PERASAN HAHA