Sep 3, 2010

************

Madam, tolong la beri saya markah yang baik sikit untuk BEL 342.saya tk mahu repeat itu subjek.plissss :(((((((

11 cacian:

Unknown said...

342?

azmy shafiq said...

yela.bilas masa 332 ade kena hntar outline carik sources smua.haha

mohamadazrulhaqim said...

entah. kelas lain bapak tinggi2 carry mark 342 diorang. kelas kita kalau boleh semuanya dia nak bg bawah 30. mcm s*i*.

azmy shafiq said...

tulah pasal.org lain kt BEL la nk score meletup2 pnya.ni kt BEL pulak penghancur markah nye.mmg ***** la

DOLCEshasha said...

weyh , aku bukan nak komen entry nih tapi header pic kat atas . hehehe

NURUL ATIQAH SAM KAMARUDDIN said...

memang buat term paper tu sampai kita habis nyawa. gila aku tak suka! carry mark pun, mcm hampagas jah!

azmy shafiq said...

Ikah - kaw pn dgan 'dia' eh ?teruk jugak ke carry mark kaw ?tk seteruk aku,kn ?

Shasha- hehehehehe

beruang said...

wak lu..
bek anta ketas kosong..

N@biL said...

hahaha..aq punyer g bes..consult byak2 kali..x juger bgos..ader budak x consult lg bagos mark..so x payah consult ABIS CITER..BEL NIH AQ TARGET B JE..jgn b- suda..hahaha

Anonymous said...

hehe..samela kita jemy..aku rasela dia tahu ko bapak aku sbb tu dye bg markah carry mark rendah tuk kita dua..

azmy shafiq said...

yen - HAHA mengarot la kaw
Nabil - kaw tkyah sembang.aku tgok budak kelas kaw buat sambil lewa pn boleh markah tnggi.
Bear-huh thu tkpe