Jul 26, 2009

RM1960-adakah satu kenyataan atau khayalan semata ?

okey,hari nie tanggal 27/07/09-hari dimana dikatakan duit bantuan kewangan asasi pelajar pre-law UiTM Kedah akan masuk sebanayk rm1960.actually aku pn xtaw sbb aku pn blom check n aku xnk check pn.sbab pertama aku xnk check,bank islam kt jb nie ade sebuah jee..tu pn kt BBU..mlas aa ak nk g sne..da la jauh,kang klu xmsuk x ke sia2 namenye..duit mnyak lg..then aku mndpat 1 idea iaitu menelefon mat anih memandangkan di negeri beliau,Kelantan bersepah bank islam..pkul 3.05 ptg aku memberanikan diri.."truut2".."truut2"

"hello mat anih,mu dok mano?"
"ado la nie kt mache"
"weyy,duet elaun dh msuk?mu dh check?"
"aku check doh td,xmsuk lg laa"
lalu aku meletakkan gagang telefon dengan hampa..moral of da story:
  1. jangan terlalu mengharap,biase la name pn duet free kn
  2. jangan prcye sgt kt akak kt HEP tuh..wayang belaka..memula kate hujung blan 6,pstu tengah bulan 7..pstu 27 hb..xmsuk2 gk..
untuk memastikan perkara ini,aku turut mendapatkan maklumbalas dari rizal,haliq dan jali..ternyata semua memberikan jawapan yang sama..HAMPA!!dengan itu,berderai sudah harapan aku untuk berjoli dan berfoya2 menggunakan duit elaun tuh..WAAAAGHHH!!

**aku agak da nk kiamat nnt masuk la duet tuh ngehehehehe

8 cacian:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

cm sial.
smpi skang x masok2 duet aku.
haha.

azmy shafiq said...

huu tw pn..nk wt cmne en..hmmm

Anonymous said...

agak da kiamat, tak msuk ek?
hahahaha.
mu ni, sabauuuuu.
hahaha, pg tpon KPT!

wongcheng said...

biasa la, aku pun baru masuk rm36 hahaha

Nurul Intan said...

kalau dah kiamat tak masuk jugak
tak dapat den nak menolong, haha

Zetty Nabila said...

Wonderpet ! Whoaaa kau ada blog. Haha seronok nya ! Senang la aku nk contact dgn IliSiCintaHatiKau nnt. Tehee

Allowance tak masuk lagi yea ? Sabar sabar :p

FataMorgana said...

allowance ad yg dah masuk dlam 1760..
cek lah akaun..

c_p!QuE said...

mu upanya wanderpet!!haha
kacian de lor..
xpa kta senasib..