Jul 26, 2009

setelah sekian lame terperap di rumah

bosan..cam hari2 biase pun aku ttap bangun pkul 2 petang..bile mak aku tanye "xsaket kepale ke tido lame2 ?" aku hanya membalas orng penat laa..huhh penat pe tah pdhal sejak smpai aku xjejak kaki kluar umah agy..keboringan yg amat melampau emnyebabkan aku menelefon cik kambing untuk menemani aku bersoping di plaza pelangi..aku keluar dalam pkul 6petang cmtuh..xbnyak pn yg aku beli ,maklumlah duit elaun pn belum kunjung tiba..haishh,,,hasil dari keluar tadi aku telah berjaya mengahbiskan rm295..mari kita lihat kemana wang itu melesap

  1. baju kemeja slim fit Francesco Smalto rm129.00
  2. seluar slack Francesco Smalto rm149.00
  3. Winston Light 20 rm7.20
  4. belanja aku makan beserta cik kambing yang meminta dirinya dibelanja rm8.90
  5. minyak motor rm5
"Plaza Pelangi Johor Bahru"

secara jujurnya,aku dah betol2 KONTANG nie..dalam wallet aku ade la lebih kurang rm5..sedih sekali..harap2 la khabar angin yang mengatakan duit elaun masuk esok benar..kita sama2 nantikan..ouhh dah lame aku impikan untuk memiliki baju dan jeans dari butik Armani Exchange HEHEHEHE...

0 cacian: