Sep 26, 2009

homesick?no laaa

hmm post arinie berkenaan rindu terhadap kampung halaman dan rakan setempat..firstly aku nk cite psal mmbe baik aku yg dh agk lme aa xjmpe(last jmpe lps amek result SPM)..beliau sekarang menjadi nurse practical di HKL sbb dh nk habis satu sem kt MAHSA..diorang practical dulu baru final exam..salute aa lu ayai..haha wlupn kt skolh dlu kw teging,jd nurse gk kw HAHA

da jadik nurse pn masok aer lagi yg kw g pakai bnda alah kt atas uh wtpe,tu kn nurse pmpuan pnye.ayai2.HAHA

jgan sedih2 kawan2 arinie..aku tahu bnyak kepiluan berlaku ariny ;p hehe xpela aku ade 1 bnda saje aku nk tnjuk.nk kate lawak xlawak la tp boleh la membuatkan acenk tergelak sakan.haha..

nie karangan budak mane tah aku jumpe

hmm saja nk post cakap,aku agk la rindu family aku(hehee) tp xpe..lg xsmpai 2minggu da balik umh dh kn?skng ny kite kne focusing on final exam.itu tujuan utama kita blaja di sini ye kawan2 haha aku doakan diri aku dan korang dapat 4leper(4 flat) amiinn..
hmm xtau nk taruk gmba ape.memandangkan tema ari nie aku rindu kn ketupat lemang kt melaka n kedah,soo sje lh nk taruk gmba family aku
belah mak aku..lame dah gmba neyy tp sje je lah nk taruk.blog aku bukan blog kw,DOWHH..hehe rinduuu sepupu sepapat sepupu xleh harap ehh xde laa sepupu sepapat aku di melaka n kedah..
tahun 2007

12 cacian:

wongcheng said...

adik aku punya karangan pun tak lawak macam ni.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

bahahahhahaha. sumpah aku gelak guling-guling baca karangan tuuu. kesian weyy.
meh tusyen dengan aku. free.

Anonymous said...

kenapa aku tak gelak pun tgk karangan ni.

tak lawak. tak. tak.

kan kan.

Dya Rohimi said...

shmart la esay tu! hahahahahaha.

azmy shafiq said...

hahaha rlek aa esay bdak drjah 1 kot..hee

FdausAmad said...

salam,
gua nak ajak lu dtg lepak blg gua.Rilek rilek beb.
selambe..

azmy shafiq said...

AK XCAKAP PAPE K !! ;OO

Anonymous said...

okay yg ni lawak lah jemy :D

FS said...

ketawaan rda akibat membaca karangan HEBAT itu telah mengejutkan aku . ok . bayangkan bagaimana RDA gelak

azmy shafiq said...

hmm moral of da story,dlu tym kte drjah 1 bru blja mengeja kn ?skng nie bdak drjah 1 dh disuruh wt krangan,blja math n science dlm BI..
nie krangan bdak drjah 1..


p/s;tulisan agk lawa bg bdak drjah 1 HAHA

Nor atau Nad said...

hakhakhak~
nk pecah perowt aku bace
mak aku label aku gila
gelak sowng..
krim salam kt budak tuh
amt berbakat towk wt
buku citer seram;))

Azira Hafiza said...

heh. aku tau ni krgn kau kan weh? baik ngaku cpt!

*smbil letak pisau dkt muka kau*