Oct 12, 2009

not good enough for truth in cliche

hmm cuty da stat.ak da nmpak da keboringan di sini..yelaa mmbe2 seperjuangan sume da blaja..kolej,poli,giatmara,ikbn,abm,form 6..diorg ane la cuty lg..nk jumpe pnyela susah..adehh....ade la 2 3 kerat yg msuk matrik.2 pn cuti sem 2mnggu je.yg uitm nie budak asasi pn kasik cuti lame2 wtpe..nie aku panas nie..huh..soo ape aku akn bwt slame lbh kurg sbulan.sbb aku akan balik ke kedah tercinta pada 6/11 utk paper listening,reading n writing MUET..n dga2 bnyik sem depan bukak 15/11..soo dduk jela kedah tu utk jngka masa semnggu nt ekh..

nmpaknye aku telah merangka 1 kertas kerja regarding pe yg ak akn wt cuti sebulan nie.nk kje mmg xsmpat aa.ak nk kje despatch tp memandangkan aku xde lesen.aku kne la lupekan cite2 tuh.keje2 lain aku xleh masuk aa..wt skit brenti wt skit berenti..ak nk gk wt keje yg ak minat.ak memang minat beronggeng nek moto.lg2 kt jb.jalan2 die memang menguji kredibiliti penunggang motorsiakal aa.dh brpe ramai rakan2 persekolahan aku arwah kt jalanraya johor bahru nie..yg putus kedua2 kaki pn ade..innalillah..semoga roh mereka ditempatkan diantara orang2 mukmin..amiin

ehh da menympang jauh nie.back to the main topic,ok antara bnda yg aku nk wt cuty nie ialah mengambil lesen B2(motorsikal prsendirian bwah 150cc).gile aa dri form 4 aku nk amek lesen xtercapai2..mmbe2 aku sume akhrnye ckap 'bgus kw mie,amek gk kw lesen.ngatkn smpai ke tua kw xnk amek lesen'.haha bayangkan aa cmne diorg xkate gtu,dri form 4 ak bwak mto g skolh,g bndar,g meronggeng mne2 pn aa pontian ke kulai ke.2 yg bile ak bwak kreta xde lesen ak xde rse takut sgt.dh biase sgt2 da hidup xberlesen nie.haha aku bkal menamatkan zaman xberlesen aku.aku rse sdih,tiada la 'u turn' time roadblock bg aku mcm yg korg saksikn dlam filem remp it dan bohsia.aku akn mnjadi penunggang motosikal berhemah pasnie.dengan menampal sticker P di hadapan mtor.err tp sblm amek lesen uh,ak kne la jelaskan dlu saman aku yg dh menggunung tinggi ade la dlam rm1K lbih.sumenye xde lesen,xde insuran,xde side miror n tah pape lg lah.haha err jgn marah ehh ibu.baru rm1K je pn.apelah sgt.hehe..

hmm lesen kereta?xsmpat kot nk amek cuty bukn 2bulan pn kn?mybe amek kt kedah nt kot.eyhh xperlu kot nk berlesen2 nie.aku seorg pemndu berhemah pe..kn kn feeqa?kn kn shasha?haha

aku jugk ade merancang bersame mmbe2 lame time skolh kt kluang dlu..ngat nk g kl..tu pn tgok la cmne nt berbekalkn duet elaun yg dh tgal saki baki jee nie..hmm other than dat,ntah laa..tido makan on9 snooker lepak umah raden tido balek..haha hppy holidays rakan2 pre law.jage diri.pandu,tunggang dan bonceng denagn selamat.igt kt org tersayang.jgn smpi xjumpe kt kedah plak nnt.cheers!

p/s;che ili badrilaa, imissusoodamnfuckiingmuchh!!

10 cacian:

FS said...

aku baru mnegata org2 yg aku link x reti2 x nk update blog , kau dah update , haha

aku amat menggalakkan kau ambil lesen di KEDAH :) berbaloi baloi ;p

kite start sem dua 15 november ke DECEMBER weyhhh ???!! AKU TAKNAK BALIK OKEYH -__-

azmy shafiq said...

aku xnk 15decmber oke ?!!
nk wtpe lme2 kt jb ney..aghh..

Nor atau Nad said...

aku tau ape yg ko tulih jemi..
hehehe..
aku pown rndoo ili gak;))

Unknown said...

berhemah?????
kne tggu lg 2-3 taon kott emy. haha.

ak nk blk kalau x de kls.
kalau ade kls baek aku dok umah.
haha.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

weyy. aku harap 15 dec. aku nak kumpol lemak kat KL. ehh, silap. bakar lemak. ;pp

Anonymous said...

aku harap 15 oct. oh tidak, aku harap 15 nov.
dan mmg 15 nov wahai rakan rakan :) ok lah tu, just nice.

dan kau JEMY, siap kau! banyak benda yang memerlukan sick kide. jumpa di MERBOK!

FS said...

aku yg baca blog yg kau sarankan achenk baca , hehe MENARIK ! ;)

kau ada ili , kau suka lah nak balik merbuk tu awal2 nokkk ;p

azmy shafiq said...

haha xpaham aa rin..bnyk bnda yg mmrlukan?haha

Anonymous said...

SIDE KICK. kau kau tungguuuu

Unknown said...

i miss u to0oooooooo!
nk awak!
haha
*gediks*