Dec 5, 2009

wad kenanga 1 katil 13

hari nie gua,syawal,yen,dan khairul g melawat piji si penyu di hospital sultan abdul halim

gua sampai lebih kurang pukul 2petang.gua sampai2 bapak dia dengan adik perempuan je yang ada.mak dia dan abang dia g makan katenye..so gua sampai2 gua salam dia dan bapak dia gua terus melawak ape tah gua lupa gua cakap ape.so dia pun nak tergelak laa tapi dalam keadaan sangat perit.ohh gua lupa dia baru pas operation.perut ada bekas jahitan lagi.mana boleh gelak.gua pun mintak maaf la dengan dia.so lu orang yang belom g melawat dia g la.nombor wad dan katil ada tertera kat tajuk post gua tuh.bagi sesiapa yang rindu dekat dia nie gua ada sehelai gambar dia
dia dapat cuti 2minggu
SAMOK!!


9 cacian:

N@biL said...

sian gler si penyu..
die penyu pown leh kena apendik ke.??
hahaha

FS said...

eh x pernah tgk pon dia ni ? this turtle .

dylakamil said...

atyn, he's my classmate last sem.

azmy shafiq said...

ape lah FS nie turtle pn xknal.haissshhh

FS said...

eh sumpah x pernah tgk , aku kenal akim , aim , ayie je lah kelas korang ha , syawal kot

DOLCEshasha said...

tu ahh.
aku pn xpena nmpk weyh..

Maira Junoh said...

bwu je ase na p tgk pnyu
da kua da

beruang said...

haha..
aku da g tgk dy..
cam penyu yg terdampar d pesisir oantai..
hehe

Nor atau Nad said...

owh ni arr penyu yg dimaksudkn...
sakit pe???
termakn plastik??