Dec 3, 2009

gua takkan post kalau xpenting BACE!!

Gua gagahkan jugak diri gua nak menukil dalam keadaan wireless UiTM yang sangat sipot nie..Salam..hari nie gua dikejutkan dengan 1 berita.member sekelas gua sem lepas merangkap member sebilik gua selama 2sem ade menghidapi penyakit appendix(gua tak tau gua eja betol ke tak).beliau(hafizi,piji,penyu,besut n ape2 lagi la yang korang panggil dia) telah dikejarkan ke hospital Sultan Abdul Halim lebih kurang selepas maghrib tadi kalau tak silap.pagi tu lepas gua bangun tidur gua ade terserempak dengan dia,dia tanya gua "mi,mu ado ubat gastrik dop?aku sero aku keno gastrik la"..aku membalas "takdo aa ji,bakpo ?mu gastrik ko ?".."hoo"..time tu gua dengar nada suara dia da lain,muka da agak pucat.gua pun blah jelaa sebab gua memang takde ubat gastrik.lagipun gua tak saspek ape2 lagi time tuh.biasalah kan kena gastrik,detik hati nyamuk gua.


malam,dalam pukul 3.15a.m gua balik bilik tempat gua,dia,yen dan syawal merempat sementara nak masuk bilik baru.gua tanye kat syawal.."piji mano ?".."dio keno apendix"..maghrib tadi abe dio mari bawak g hospital".mula2 gua ingatkan budak2 nie main2 nak kenakan gua.habis gua tak caye..tapi memang betol.gua teros rase..pehh tak tau aa nak cakap camne.dah la gua malas nak gebang banyak2 kat blog sampah gua nie(ibarat kate FS)..gua harap lu orang semua boleh doakan kejayaan operation dia..gua walaupun lu orang nampak tak berapa rapat dengan dia,tapi dia lah antara member2 susah senang gua.dia memang baik orangnya..gua rase sedih sgat ahh sekarang niee..ok chow!ramai2 doakan dia tau,gua mintak tolong sangat2 kat lu orang..

12 cacian:

wongcheng said...

lah yeke dia kena appendix?
sumpah masa dia merana kat bilik ace tu, aku siap cucuk cucuk perut dia.
hmm tu lah, aku rindu kat janggut piji.

FS said...

dia sakit teruk lagi sebab achenk ah aku rasa

Unknown said...

besut bkn jali ke?
hahha. ;D

ok, cpt sembuh!

DOLCEshasha said...

ehh,sapa tuh??
biar btol tuh jali....??

get well soon!!

p/s:mu xprihtn ahh jemi!

beruang said...

concern gak ang ney norh..
hehe

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Achenk punca.

N@biL said...

tulah aq pown terkejut siall

Maira Junoh said...

sian ko pnyuuu. ..
mitop2 tadop gapo2. . .amin

dylakamil said...

aaaaaaaaa pijiii kesian dia. nnt kirim salam lah dekat dia :(

azmy shafiq said...

wehh apa korang nie bukan jali laa..piji..dia pn ktorg pggil besut gakk..hm k2 nt ak g mlawat dia kt spital ak krimslam kt dia ehh
korg pn doakan laa skaly dia ehh

pehh bear msti aa ak concern siak roomate n clasmate aku siak..

王女 Nina said...

ko biar betol, amy.... ish.. nina balek umah jap pown dah de berita gempak2 camni. mmg tak prnah nk aman tul la bebudak prelaw ni. -___-
takpe la.. i'll pray for him, yeah? <3

azmy shafiq said...

OK thx nina ;D