Dec 1, 2009

5.35 am

fuhh memang rare aa gua tak tido lagi time2 camnie..gua sebenarnya takde benda apa pun nak post.memang best online time2 camnie.wireless UiTM Merbok pun boleh mengalahkan p1w1max.gua respek.haha ok lahh gua memang da takde benda nak cakap cuma nak tunjuk kat lu orang 1gambar ni je..memang rare.gua dapat dari member gua di Indonesia nama dia Arya Teguh Anggara.Dia memang rare.xlayan ST12,Wali band dan apa jadah lagi.dia hanya layan superman is dead,marjinal,XelevenX,kids on the move dan sekutu2nya lagi.thx Arya for the pics!


this is original pics.bukan diambil dari internet bak kata Arya.HAHA

p/s; nak promote band Arya..add ya


nk download free split pun ada.try dengar dulu.nk link boleh mintak dekat gua

7 cacian:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Homaigod, gila lah nenek ni. Extreme. Haha.

FS said...

ouh weh aku suka lah nenek ni ;)

azmy shafiq said...

haha credit 2 arya 4 da pics
;D

wongcheng said...

celaka! tua bangka pun bersikap macam Azmi. hahahahaha

Unknown said...

gempak ouh granny!!~

dylakamil said...

hahaha gilaaakkk ahhhh. HEBAT!

azmy shafiq said...

n yes acenk
he acts jus lyk me
haha so long muthafucka!;D