Nov 23, 2009

chong kai lam

hari nie gua rase nak mencarut.sebab mengikut kiraan gua,dah nak masuk 2minggu gua duduk kat uitm nie tapi gua masih takde bilik.bila gua nak mandi dan bersiap ke kelas,gua tumpang bilik B014(tingkat bawah) ,bila gua nak ambik barang dan tidor gua pergi B316(tingkat 4) dan bila gua nak rilek2 main PES2009 ke main kad ke gua pergi bilik B115(tingkat 2).tapi gua banyak menghabiskan masa kat bilik tingkat bawah pasal nak jaga bisnes gua.tapi penat sial nak naik turun naik turun.kenapa pihak pengurusan kolej tak buat macam sem lepas?smua pre law 1 aras.gua saspek gua nak utarakan cadangan nie kat cik manan esok.tengok dia nak buat apa.


sebenarnye gua bukan xnak masuk bilik gua B220(tingkat 3),tapi bila gua masok bilik tuh memang barai.camne gua nak stadi sampai dapat 4flat sem nie dengan keadaan bilik yang sedemikian rupa.penting tu beb,suasana belajar yang kondusif,ibarat kata mak gua dulu2..dah gua malas nak taip banyak2 buang karan je.chow!

9 cacian:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Meh lah pindah bilik aku. Kan senang.

FS said...

ek eleh apa susah , p la gotong royong dengan sahabat2 baik kau tu kemas bilik tu

azmy shafiq said...

bilik boleh je nk kemas dok,tp keempat2 loker da barai baii..babi mane tah xde keje sepak pintu loker.bodo!

dylakamil said...

ohh patutlah. weyy taknak penat lg ahh kau nk naik trun naik trun. kurus akan menjadi semakin kurus ;pp

kau ikut cadangan rda. pindah blik dia. huahua

azmy shafiq said...

thu pn kw.xpe ak xkesah kurus janji otot2 kuat.hehe naik turun naik turun otot jadi kuat

ak xnk kne tgkap basah wlup tengah kering time kna tngkap.HEHE

Unknown said...

yea2, btl ckp rda.
dtg je mahsuri ni blambak blik kosong ;D

FataMorgana said...

buatlah college report....
kalau student yag wat report cepat ckit depa reply..,.

azmy shafiq said...

hehe thx 4 da sgestion
tp ak cm da bes lak idop merempat bilik org nie hehe

beruang said...

ang bab2 mrempat,ckop maw