Dec 12, 2009

yeahh ini dia brothers & sisters in arms gua ('04-'06)
tiba2 gua..ehh ana rasa rindu kt antum2 smua
ada hikmahnya ana 'diarah pindah' dari sekolah ni 3tahun yang lalu
apa2 pun bagi antum2 yang nak ambik STAM(Sijil Tinggi Agama M'sia),
ana ucapkan selamat maju jaya..
bagi rakan2 yang bakal melanjutkan pelajaran dalam bidang usuluddin,usul fiqh,hadith di negara timur tengah,tahniah.ana belajar dalam negara je..mungkin rezeki ana dkat sni..
brotherhood 17th gent of SMA K'jaan Johor,
u'r always in my heart
lebiuuuuu
al fatihah kepada nur ain sazaluddin yang sedang nazak kerana menghidapi kanser kelenjar

notakaki;gua saspek kalau gua tak keluar sekolah smpai habis form 5 mesti gua da hafal 15juzu' al quran n tengah buat preparation belajar arab nak pergi syria ke lebanon ke ambik hadith.bnyak jugak gua hafal hadith dulu..err dulu laa..

6 cacian:

wongcheng said...

itulah. sejarah sentiasa berbeza. HAHAHAHAHA

FS said...

apasal lah kau pergi keluar , tgk dh jadi apa sekarang

Unknown said...

haha, gmbr sebijik cm budak2 skolah ana jugak ;DD

Maira Junoh said...

haha. . .
azmi + feeqa
korang ptot wt alumni =p

azmy shafiq said...

ana rasa pn begtu jugak la myraa..
haha FS,ini lah aku dari aku sekolh rndah skolh mngah pe smua
klua drpd skolh agma xde effect pape pn pd aku..hehe

FataMorgana said...

alangkah baiknya kalau itu awak....