Dec 13, 2009

liverFOOL ?

sehingga ke hari ini gua masih tak paham2,skuad bolasepak yang dikatakan mempunyai peminat paling ramai di dunia masih beraksi dengan hampeh season nie..kekalahan terbaru *liverFOOL 1 arSENGAL 2*..point liverFOOL jauh ketinggalan berbanding skuad great 3 yang lain..(sekarang aston villa duduk no 3, 1mata mengatasi pesaing terdekat,arSENGAL)hampa hampa.nie gua ada nak selitkan gmbar gua ambik kat blog ternama ulasan bolasepak liga2 1dunia(kecuali liga Malaysia)haha

nah kaw liverFOOL fans!


notakaki;kalau liverFOOL turun divisyen season nie gua buat kenduri besar2an jemput datang rumah gua HAHA

7 cacian:

Nor atau Nad said...

cm kao ja dr belakng jemi..
;DD

dylakamil said...

jangan gurau kasar emi ;p
aku siap pakai baju supporter Liverpool kot masa match tp match aku tak tgk lah sebuk webcam dgn fs. ngehngeh

Unknown said...

heyy, mulut kau.
aku marah ni, marah btol!! haha ;D

ko jeles ngn gerrard sbena nye kn?

Maira Junoh said...

ceeeittt!
x senonoh azmi!!
eyh2!
gerrard. .
haha

azmy shafiq said...

hehe rilek aa apa marah2 nie knytaan weii liverpool mmang xboleh blah
yg psal gmbar uh lakk..xleh wt pe la en HAHAHAHA

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Geli siak. Nasib baik aku orang kuat MU

boonchuaming said...

woi lahanat dan bangsat,men bola pun sepak angin,dok diam sudah...xpayah nak bising2....hhaakkkttuuiii!!!!