Mar 8, 2010

maklumat mahal

tadi gua pergi HEA kakak cun yang duduk kat pejabat besar tu cakap final test MTC037 yang korang dengar2 khabar angin tunda 16/3 tuh,ditunda 14/3.petang sebab pagi ada BEL260.esok baru keluar notis.ini bermakna,gua boleh pergi Sarawak dengan suka hati dan riang tanpa halangan dan caci maki yang keluar dari mulut gua muahahahahhahahaha.


p;s/Kakak cun HEA,tolong jangan bagi harapan palsu dekat gua.gua tahu lu baik hati..

7 cacian:

Unknown said...

lah? 14 pulak?

azmy shafiq said...

ni maklumat mahal punya
gua sorang je tau HAHAHAHA
ye la kot.mngiku akak HEA tuh

Nurul Intan said...

selamat pergi bercuti azmi!

azmy shafiq said...

thx intan XD

Nor atau Nad said...

hahaha
penat ja caci maki arie tuh

beruang said...

woit..
bli papa ntok aku kat srwk 2..
coz aku yg soh s.alam adjuz date 4 xm paper..
haha..
membe2 nk bhgia cek oii..
aku wat ap saja..
hak3..

azmy shafiq said...

nor;bukan penat caci maki arituh,malah berbaloi ada hasil HAHAHA
bear;insyaallah kalau aku igt haha