Mar 5, 2010

pukimak babi lancau semua sial!

gua malas nak mencarut dan bercarut banyak2.cuma gua terkilan dengan pihak uitm.terkilan dengan sistem yang macam haram jadah.ok lah malas nak bermadah madah tulis banyak banyak pun tak guna sama jugak.berkenaan dengan final test dan jugak tiket kapal terbang yang berharga RM500.RM500...korang rasa macam banyak tak ?tak tahu lah korang macam mana kan tapi gua rasa rm500 satu jumlah yang sangat banyak.ok sekarang,apa kena mengena rm500 dengan final test ?


haa sini gua nak cerita sikit.hari tu jadual untuk final test dah keluar kan.mengikut jadual tuh,last paper should be on 14/3,that is for BEL260 paper.so mak gua pun beli lah tiket kapal terbang untuk ke sarawak pada 15hb.siap dengan tiket balik lagi tu.tiba2 gua dapat satu berita yang memang buat gua nak mencarut dengan nada yang kurang menyenangkan.test MTC037 yang sepatutnya berjalan pada 12/3 postponed pada 16/3.tiket flight gua 15/3.apa bodoh pihak uitm nak postpone2 test.ingat ni game bola ke nak postpone2..kalau final EPL ke,UEFA ke postpone pun gua pasti ramai yang mencarut dan menyaman pihak yang terbabit dalam konspirasi bola ni.inikan lagi final test.aishhh..tapi disebabkan amal ibadah gua cukup lantas menjadikan gua seorang yang penyabar,gua simpan carut tuh dalam hati gua yang penuh taman ni.huh!

so sebagai rakan2 taulan dan sahabat handai gua,korang bagi la gua suggestion apa gua boleh buat.gua tak kira dah,gua nak pegi jugak sarawak 15haribulan tuh.dulik apa.

9 cacian:

beruang said...

xp bro,dugaan sumanya..
aku ciap bli tiket kapal nk blik cinta sayng..
tp ap kn daya,ujian..
huhu

Anonymous said...

haha aku sokong atas ni.

DOLCEshasha said...

weyh , cian mu .
nate ahh derang tuka last mnt .
sabaq , try ahh mntk pa yg hang nak tnya uhh .

dylakamil said...

kau try pegi tny sikit alasan munasabah dia apa pasal nk postpone ikut suka hati takde taman dia tu.

kalau aku, aku tibai je pegi balik wehh. bukan salah kau sebab kau ikut jadual kan. dia yg tukar apa pasal.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Aku rasa kau pegi je tanya HEA or HEP. Memang sial jugak lah kan nak postpone2. Entah2, orang dah plan macam2. Sukati jeee.

azmy shafiq said...

bear;lawak ang memang aku perlukan sgt time2 camni
rda;thx ahh bgi sugestion aku rasa ari ahad ni aku nk g serang HEA,pstu jumpa sir zul
dyla;aku belum cukup gila nak balik g sarawak pastu xambik test LAW.
rin;heh mana bole xsokong msti sokong.sakit ati ni weyy
shasha;yepp,ari ahad ni jugak aku nak setelkn smua.igt free2 ke rm500 tu ?jibaii

Unknown said...

kau amik je la exam dulu.
then gtaw ktorg soklan ok!

azmy shafiq said...

cehh fqa cara kaw ckap mcam dia nk bg aku amek test dlu.klu aku amek test dlu pn,xkn la soalan sama dgan korg nnt HAHA

Nor atau Nad said...

sabar weyh sabar
mane tau markah law kau full mark ke
sebb tuh mau kasi postpone
=))