May 3, 2010

untitled

mak gua sekarang da ade fesbuk.so kalau lu orang nak mencarut dengan gua kt fesbuk,gua delete lu orang dari friend teros.amacam ?so kalau lu orang nak mencarut dengan gua,gua boleh layankan lagi.tapi kt myspace dan formspring je taw :D

gua nak bersopan sikit depan mak gua.

**aghh kamera adik gua bikin hal laa.gua nak masuk profile picture baru pakai kopiah dan baju melayu nih!!**

11 cacian:

FS said...

haha okay , so gua kena belakon jugak macam lu depan mak lu

azmy shafiq said...

haa bgus FS,faham pn lu.cmni la mmber. :D
jgan mncarut2 mcm yg kw slalu buat ye dkat wall aku.keh keh keh

N@biL said...

same r..aq pown x leh nk carut marut nih...jgn ckp mak aq..opah aq pown d facebook..hadoii..

FataMorgana said...

satgi kalau ur mother ada blog pulak, abislah...

p/s: payah lorh ada sedara mara di facebook apatah lagi siblings and parents... hohoho...

azmy shafiq said...

fatin:tkpa kt blog.my mother thu i memang kuat mncaut.HAHA tp kt facebook kn ade collagues die.malu laa anak lecturer tk behave nnt :D
yep2 mmang payah HHAHA

azmy shafiq said...

nabil:haha kita kena behave dokk kt fb :D

Unknown said...

haha, kau yg slalu carut marut ni mi~
ok, ok, aku join berlakon :D

N@biL said...

tulah..nk delete kecik ati lak t..so trima jelah..hahaha..jp g carut marut..d je ayat nasihat..hahahamalu r beb..haha

Anonymous said...

hahaha..
first komen dr ak././

Nurul Intan said...

nasib baik mak pak saya takde fb, haha

azmy shafiq said...

haha ok la tuhh.kite ni ha.payah2 :D