May 6, 2010

COBA

3 Ibn Sina
2006
Sek Men Agama K'jaan Johor Kluang
***klik pada gambar d bawah untk paparan lebih jelas***
gambar ni buat gua tergelak kecil
**2 orang berdiri belah kiri gangster besa gua denga cerita**keh keh keh

gua rase classmate n batchmate gua ni ramai da 'pursue' study dekat negara timur tengah.ambik bidang usuluddin,usl' fiqh dsb.gua ingat kalau gua tk kena 'diarah pindah' time form 3 dulu mesti sekrang gua tengah bagi ceramah agama dan imamkan solat berjemaah di masjid berhampran taman perumahan gua.lu orang ada rasa cmtuh tk ?

8 cacian:

beruang said...

aku asa cen2 sesgt..
skrg pon ap kurgnya..
hik3

DOLCEshasha said...

kaw pulak ? hehe

azmy shafiq said...

bear-amboii angg mngjing aku naa

shsha-aku ?aku nk jdi loyer trhebat je :DD

Unknown said...

badar ke kau? :D

Nor atau Nad said...

woaahahha
aku x bley bygkn sume tuh
azmy shafiqq
berkopiah,,berjmbang sakan
lalala
bg ceramahh kt masjid,,
=_________="
jd lawyer jelahh ekh!!

azmy shafiq said...

badar ?ape tuh feeqa ?sumph tk ingt dhoo bhsa arab lnfsung2 HAHA :D

NOR-HAHA yepp.thu pn kaw.mngkin aku tk ssuai kot dgan wtak cmtu.stiap manusia ni Allah jadikan ada keistimewaanye.mngkin bukn bidang aku kott -__-

Anonymous said...

haha ada hikmahnye..
kalau ko jd ustaz, ko xkn dpt jmpe ak..hehe

azmy shafiq said...

hahaha YEAHH yen.dats fucking true.fucking right :DD