Jul 21, 2010

haisyyy

Dah lebih kurang seminggu gua bermastautin dekat JB ni.tapi dalam masa seminggu tu,gua ingat tk sampai 10 saat gua jumpa sama bapak gua. Lu orang bayangkan la,gua sampai di JB hari tu hari khamis pukul 6petang,masa tu dia dekat KL. kalau perkiraan gua tk silap,dia balik JB hari jumaat malam.tapi malam tu pulak gua keluar jalan pusing satu JB.pukul 4pagi baru gua balik rumah gua ingat. So bila gua bangun 'time' tu gua ingat 12.30pm(Sabtu). Gua keluar bilik tengok bapak gua dah pakai smart2 siap2 nak pegi Penang pulak. Sampai la sekrang ni,hari Khamis 1.03am...


***Kadang2 gua rindu jugak bapak gua***

9 cacian:

DOLCEshasha said...

huhu . bapak lu bekerja . bro pe cerr ? hehe

FS said...

Auww sweet ngat aih, adik aku tah pernah ke tak rindu apak aku.

FataMorgana said...

kesiannya dgr.. saya ada kwn .. dia kata hidup sy terlalu busy.. bila cuti x balik rumah sibuk dgn urusan di uitm la.. mana2 hala ntah pergi lawatan.. smpai mama tanya taknak balik rumah ke... dia nasihatkan saya bila cuti balik la rumah.. call tiap2 hari x sama dgn berjumpa.. sbb dia xnak sy menyesal suatu hari nnt bila semua dh terlmbat...

Liana Azmi said...

alololo
sweet ngat ehh
sumpah sweet >_<
xpo. abah ili adow kea.
dakak hok tu jah la

dylakamil said...

been there, heheh. Dulu aku lagilah, aku sekolah biasa dulu jarang gila nmpk ayah aku, pdhl serumah. bila dah duduk kolej lagilah jarang jumpa. tiba2 nnt kang aku call, dia dah dekat kuantan la, kelantan la, yadda yadda yadda. hehe

Unknown said...

kesian wey apak kau

azmy shafiq said...

Huhu bgi sesiapa yg mengalami atau pernah mengalami situasi mcam aku nii.paham laa.huhu

Anonymous said...

aku selalu jumpe abah aku tiap2 ari..hehe

Anonymous said...

aku selalu jumpe abah aku tiap2 hari..hehe