Jul 18, 2010

Hepi Besday buat gua

Besday gua tahun ni memang barai. gua pn tk tahu kenapa gua cakap macam ni tapi memang barai habis.dalam erti kata lain,'rare'. gua ingat pihak kerajaan dah boleh start bagi subsidi untuk bakal bakal pemimpin masa hadapan seperti gua dan rakan rakan untuk sambut besday,bru la 'in'. Ini tk,kesian member2 gua turun jauh jauh datang JB nak celebrate besday gua. ape2 hal pun gua nak ucapkan terima kasih kepada Gagasan Pertubuhan Syaitan Batu Pahat sebab sanggup turun all the way from BP to JB semata2 meraikan hari lahir gua. FAIQ,PUA,WAN SYUK,HAZIQ,SAYO,KITOL dan member setaman dan se'frame' gua EPUL dan SHAH.What a great night we had,right ?Gua terharu jugak sikit sikit.tapi gua tk menangis,sebab hati gua kental.HEHEHE.


***Gua ingat la kan,'solid' jugak kalau ada orang bagi gua hadiah besday seluar SUBZERO ke, shirt CALVIN KLEIN ke,sling bag SUPREME ke,dll.'pihak berwajib' yang terasa dengan penyataan ni sila ambik port ye.naik cuti gua claim.**

6 cacian:

FS said...

ceh siap dah ada pihak berwajib :D

HAPPY BIRTHDAY WEH!

azmy shafiq said...

gua ingat pihak berwajib tu nama dia Ili.keh keh keh

Unknown said...

tanya dulu, ili nya bday lu kasi apa?

pastu baru blh ili kasi lu tiga2 yg lu mntk tu :D

azmy shafiq said...

aku bgi dia kasih syang laa weh.keh keh keh

DOLCEshasha said...

hepi besday weyh !

Anonymous said...

wahhahaahahaaha..!! i got a great night on that dayy..!!! hahaahahaahaa...!