Mar 22, 2010

kerja baru



tu dia,Alin Thuraya bersama binatang peliharaan terbaru keluarga gua.cakap je binatang jinak apa tak pernah ada kat rumah gua ni,dari hamster sebesar tikus,hingga kura2 sebesar anak penyu,semua ada.tapi hamster2 gua semua dah arwah sekarang.2 ekor kena makan dengan kucing akibat kelekaan adik gua.kura2 pulak bapak gua 'release' dekat tasik UTM,sebab bapak gua kata dia dah besar,dah boleh jaga diri.kucing pulak,gua saspek ada lah dalam 20-30 ekor pernah dibela ahli keluarga gua.dari kucing bulu lebat macam bulu biri biri sampai kucing jumpa tepi jalan,semua ada.tapi sayang,semua sudah kembali ke rahmatullah dan ada yang sudah membawa haluan sendiri,bernikah dan melahirkan anak pinak yang ramai.ikan pun sama jugak,dari flowerhorn sampai ke ikan koi,semua ada.kdang2 gua rasa da macam zoo mini jugak rumah gua ni.pernah terlintas di hati gua nak bela anjing shepard,tapi lantas dibidas dan ditentang bulat2 oleh seisi keluarga gua.gua terima dengan hati yang terbuka.

so sekarang ni sementara menanti part time job gua dekat kilang Seagate,gua diamanahkan untuk menjaga arnab yang gua tak sempat nak tanya nama apa ni lagi,memandangkan adik2 gua semua bersekolah dan Alin ditaruk di rumah penjaga.

6 cacian:

Nor atau Nad said...

tahniahh sudahh boleh dicaci
pekate kau bele babi plak
baru mencabar!!!!

seagate??? di penangkah??

Unknown said...

ktorg baru je g main ngn arnab td

azmy shafiq said...

nor;haha caci la pnjang2 siket bru syiok ;D
babi pnat kot nk ligan nnt.xlarat den.haha seagate bukan kt penang je nor.kt kl ada,kt jb pun ada.

feeqa;cibaii aa sumpah jeles nk ikut korg g colmar weh!

FS said...

tah pahal tah before ni aku x dapt nak melemparkan kata cacian aku

rabbit , COMMMEH wehhh even gedik dan aku x brrni nk angkat =..- hilang macho aku

dylakamil said...

itu adik kau? Comel :DDD

azmy shafiq said...

adik comel ?cmon la.like sister like brader.HAHA